MyToyota programėlė Bandomasis važiavimas Registruotis į servisą Lizingo skaičiuoklė Geriausi pasiūlymai Kontaktai Palikti atsiliepimą

Ryšiai su klientais

OKYAKU-SAMA ICHIBAN! — KLIENTAS — SVARBIAUSIAS! — tokios TOYOTA klientų aptarnavimo filosofijos laikosi TOYOTA atstovai visame pasaulyje, taip pat ir Baltijos valstybėse.

Jums nuolat pristatome ne tik aukštos kokybės produkciją, bet ir siekiame geriausio klientų aptarnavimo visame TOYOTA BALTIC tinkle. Mums svarbi kiekvieno kliento nuomonė, pasiūlymai bei kritika — ji padeda gerinti mūsų siūlomas paslaugas ir gaminius. Todėl mes visada laukiame Jūsų atsiliepimų ir esame pasiruošę padėti Jums, kai esate nepatenkinti paslauga ar gaminiu ir norite savo mintimis pasidalyti su mumis.

Nuo 2004 m. gegužės mėn. visose TOYOTA atstovybėse Baltijos šalyse buvo įsteigta nauja ryšių su klientais atstovo pareigybė. Pagrindinė šio darbuotojo užduotis yra kuruoti ryšius su klientais kiekvienoje TOYOTA atstovybėje, reaguoti į klientų atsiliepimus ir kelti bendrą paslaugų lygį, kad jos visada atitiktų Jūsų poreikius ir lūkesčius. Ryšių su klientais skyrius visada Jums padės, jei reiks pagalbos iš TOYOTA.

Susipažinkite:

 

Ernesta Barasienė

UAB „Solorina“ Komunikacijos ir ryšių su klientais skyriaus vadovė

Darbo laikas: I-V: 8.00 – 17.00 val.
Tel.: +370 46 430692

ernesta.barasiene@solorina.lt

Klientų poreikių patenkinimas

Labiausiai Toyota vertina savo klientus. Mums yra svarbus visiškas mūsų klientų pasitenkinimas gaminių kokybe ir siūlomomis paslaugomis bei siekiame, kad mūsų klientai drįstų rekomenduoti savo draugams Toyota gaminius ir paslaugas.

Siekdami užtikrinti visišką mūsų klientų pasitenkinimą bei tobulindami   savo gaminius ir paslaugas, kartu su tyrimų įmone TNS Gallup sistemingai organizuojame klientų pasitenkinimo apklausas.

Apklausiami klientai, kurie pirko mūsų automobilį arba apsilankė Toyota servise. Apklausa atliekama telefonu arba el. paštu ir per interviu prašome klientą įvertinti mūsų paslaugų kokybę. Dėkojame visiems, kurie sutinka pasidalinti savo nuomone.

Norime pasidžiaugti, kad 2017 metais gavome tarptautinį apdovanojimą už geriausią Toyota klientų aptarnavimą.

 

Susisiekite