Registruotis į bandomąjį važiavimą Registracija į servisą Lizingo skaičiuoklė Akcijos Kontaktai

Toyota originali garantija

Toyota bendrovė didžiausią prioritetą teikia klientui. Tikimės, jog mūsų klientai visuomet galės pasikliauti Toyota. Todėl mes siekiame sukurti tokius automobilius, kurie visuomet atitiktų pačius aukščiausius reikalavimus.

 

Trumpai apie Toyota garantiją

Toyota Extracare pratęstoji garantija

Jei Jūsų automobilis yra ne senesnis nei 3 metai, juo nuvažiuota ne daugiau nei 100 000 km, o automobilio techninė priežiūra buvo atliekama remiantis Toyota techninės priežiūros programa, Toyota siūlo pratęsti automobilio garantiją 1 arba 2 metams. Pratęstoji Toyota Extracare garantija pradės galioti pasibaigus originaliajai Jūsų automobilio garantijai.

Ši garantija neturi ridos apribojimo, o tai reiškia, kad jos galiojimo metu Jūs galite nuvažiuoti neribotą kilometrų skaičių.

 

Toyota Eurocare paslauga
Įsigijus Toyota Extracare garantiją, Jums bus teikiama ir Toyota Eurocare pagalba kelyje, kuri galioja visose ES ir kitose šalyse pratęstosios garantijos laikotarpiu.

Toyota Eurocare pagalba kelyje visą parą

Toyota Eurocare pagalbos teikimo atvejai
Bendrovė Toyota labai stengiasi, kad jos klientų lūkesčiai būtų pateisinti su kaupu. Todėl ji be galo džiaugiasi galėdama pasiūlyti savo klientams Toyota Eurocare paslaugas. Su aukšta kokybe siejamas garsus Toyota ženklas ir siūloma profesionalios bei naudingos techninės pagalbos programa Toyota Eurocare padės išvengti įvairių nesklandumų ir rūpesčių kelyje.

 

Toyota Eurocare pagalba kelyje …

  • Mechaniniai gedimai
  • Avarija
  • Pasibaigę degalai
  • Išsikrovęs akumuliatorius
  • Nuleista padanga
  • Dingę arba automobilio viduje likę rakteliai

 

Jei esate…

  • Lietuvoje, skambinkite*88 007 4442
  • užsienyje, skambinkite*+370 52 39 5002
*Pokalbiui taikomi vietos pokalbių tarifai.
 
 

Siūlomos paslaugos sustojus kelyje

  Namuose +50 Km Užsienyje
 Sutvarkyto automobilio atsiėmimas

 Pagalbos suteikimas

Vilkimas
 Viešbutis  
 Automobilio nuoma  
 Kelionės tęsimas  
 Patarimai ir pranešimai  
 Vairuotojo paslauga    
 Transporto priemonės grąžinimas    

 

Penki trumpi patarimai skambinant Toyota Eurocare:

  1. Jūsų asmeniniai duomenys Jūsų vardas ir pavardė, telefono numeris, kuriuo galima su jumis susisiekti, keleivių skaičius ir pan.
  2. Jūsų transporto priemonės duomenys Registracijos numeris ir/arba transporto priemonės identifikacijos numeris, modelis, spalva.
  3. Problemos apibūdinimas Kas nutiko, apibūdinkite esamą situaciją.
  4. Transporto priemonės ir keleivių buvimo vieta Kur esate jūs, kiti keleiviai ir automobilis. Naudinga informacija: kelio numeris, kelintas kilometras, artimiausio kaimo/miesto pavadinimas ir pan.
  5. Įvykus transporto priemonės vagystei Įvykus transporto priemonės vagystei, prieš prašant pagalbos apie vagystę būtina pranešti vietinėms įstaigoms…

Mūsų e-privatumo politika

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus. Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį arba sužinokite, kaip tvarkyti slapukus.

Uždaryti Uždaryti