„Toyota“ pristato naują „bZ4X“ šeimos narį – elektrinį SUV „bZ4X Touring“, pasižymintį dar universalesnėmis savybėmis, galingesne jėgaine ir gerokai didesne bagažine. Tai svarbūs privalumai klientams, ieškantiems automobilio, kuris atlieptų aktyvaus gyvenimo poreikius arba taptų erdviu, patogiu šeimos transportu.
Kaip tikras SUV, naujasis „bZ4X Touring“ leidžia rinktis elektrinį automobilį neatsisakant įprasto gyvenimo ritmo – siūloma daugiau erdvės, universalumo, greitas įkrovimas bet kuriuo metų laiku, įspūdingas nuvažiuojamas atstumas ir galingi varikliai.
Erdvė – svarbiausias prioritetas
„Toyota“ sukūrė „bZ4X Touring“ kaip natūralią žinomo „bZ4X“ modelio tąsą – jis yra 140 mm ilgesnis ir 20 mm aukštesnis (ilgis – 4 830 mm, aukštis – 1 670 mm). Dėl šių pokyčių bagažinės talpa išaugo daugiau nei trečdaliu – papildomais 148 litrais, siekdama 600 litrų.
Automobilis maksimaliai išnaudoja BEV pavaros galimybes, pasitelkdamas kompaktiškus komponentus ir išmanų jų išdėstymą, kuris neužima papildomos vietos salone ar bagažinėje.
„bZ4X Touring“ lengvai talpina šeimos atostogų bagažą, sporto ar laisvalaikio įrangą. Galinės sėdynės, padalintos santykiu 40:60, lengvai reguliuojamos – todėl vidinė erdvė gali būti greitai ir patogiai pritaikoma pagal situaciją.
Jėgainė ir eksploatacinės savybės
Naujasis „bZ4X Touring“ atitinka „Toyota“ siekį pasiūlyti platų elektrinių automobilių (BEV) pasirinkimą – modelis bus siūlomas su priekinių arba visų varančiųjų ratų pavara. Visų ratų pavara su išmaniąja „Toyota XMODE“ valdymo sistema ir „Grip Control“ technologija užtikrina tikrą AWD funkcionalumą, saugesnį sukibimą ir stabilesnį valdymą važiuojant slidžiais ar nelygiais keliais – tai ypač aktualu šeimos kelionėse.
Abiejose versijose montuojama 74,7 kWh (bendros talpos) ličio jonų baterija, o priklausomai nuo įrangos lygio, integruojamas 11 arba 22 kW galios kroviklis. Maksimali greitojo įkrovimo (DC) galia siekia apie 150 kW.
Naujausi „Toyota“ inžineriniai sprendimai pagerino baterijos efektyvumą ir sumažino įkrovimo laiką. Integruota aušinimo skysčiu sistema bei išankstinio kondicionavimo funkcija – pastaroji, kaip ir atnaujintame „bZ4X“ modelyje, gali būti įjungta rankiniu būdu arba automatiškai, kai navigacijoje pasirenkama greito įkrovimo stotelė. Tai itin naudinga šaltuoju metų laiku, kad būtų užtikrinta optimali įkrovimo temperatūra.
Numatoma, kad priekiniais ratais varoma versija pasieks 224 AG (165 kW) galią, o visų varančiųjų ratų „bZ4X Touring“ – net 380 AG (280 kW), tad tai bus galingiausias „Toyota“ elektromobilis rinkoje (duomenys preliminarūs, iki homologacijos patvirtinimo).
Naujoji „Toyota eAxle“ sistema, naudojama jėgainėje, komplektuojama su silicio karbido (SiC) puslaidininkiais – tai leidžia pasiekti didesnį efektyvumą, mažesnį svorį ir kompaktiškesnius komponentus.
Be įspūdingos galios, „bZ4X Touring“ gali tempti iki 1 500 kg sveriančias priekabas, o tai pabrėžia modelio universalumą ir praktiškumą.