„Hilux“ tampa visiškai elektrinis
Elektrinės pavaros diegimas – proveržį žyminti „Hilux“ inovacija, pasiekta neaukojant garsiojo šio modelio derinio: kokybės, patvarumo ir patikimumo. Ši versija bus ypač patraukli automobilių parkų valdytojams, ieškantiems pikapo, kuris derintų nulinę emisiją su kasdieniu praktiškumu, nepriekaištingu patvarumu ir bekelės galimybėmis.
Automobilis išlaiko esminį „Hilux“ konstrukcijos tvirtumą – klasikinę kėbulo ant rėmo struktūrą – ir suprojektuotas bekelės važiavimui, įskaitant specialias priemones baterijai apsaugoti nuo pažeidimų ar vandens patekimo. Svarbu paminėti, kad tiek elektrinės, tiek vidaus degimo varikliu varomos versijos pasižymi tokio pat gylio brastų įveikimo galimybėmis.
Elektrinis „Hilux“ taip pat pasižymi „Multi-Terrain Select“ sistema, kuri pritaiko automobilio sistemų nustatymus skirtingiems bekelės paviršiams, naudodama stabdžių ir sukimo momento kontrolę – tai prilygsta važiavimui L4 režimu tradicinės pavaros automobilyje.
Pavaros sistema turi 59,2 kWh talpos ličio jonų bateriją ir priekinius bei galinius elektrinius varomuosius tiltus („eAxles“), užtikrinančius nuolatinę visų ratų pavarą. Priekinės ašies elektros motoro sukimo momentas siekia 205 Nm, o galinės – 268,6 Nm. Išankstiniai ikihomologaciniai duomenys rodo tokius apytikslius rodiklius: apie 715 kg leidžiamą naudingąją apkrovą, 1 600 kg vilkimo galią ir apie 240 km nuvažiuojamą atstumą pagal WLTP ciklą.
„Hilux Hybrid 48V“ – būsimas populiariausias modelis
48 V hibridinė pavara dabartiniame „Hilux“ modelių asortimente buvo pristatyta 2025 m., o naujosios kartos automobilyje ji taps pagrindine versija Europoje.
Sistema sudaryta iš 48 V ličio jonų akumuliatoriaus – patogiai įmontuoto po galinėmis sėdynėmis, kad nebūtų sumažinta salono erdvė, – elektros motoro–generatoriaus ir srovės keitiklio. Sukurta remiantis pasaulyje pirmaujančių „Toyota“ hibridinių technologijų patirtimi, ši sistema padeda 2,8 litro varikliui užtikrinti sklandų, tylų ir rafinuotą veikimą tiek važiuojant keliu, tiek bekelėje. Važiavimo kokybė ypač juntama startuojant ir greitėjant.
Išlaikytos ir kitos svarbios savybės – hibridiniu modeliu galima vežti iki 1 tonos krovinį ir vilkti iki 3 500 kg stabdomas priekabas.
Hibridinės pavaros komponentai sukurti taip, kad būtų lengvai integruojami ir atlaikytų sudėtingas eksploatavimo sąlygas. Elektros motoras–generatorius sumontuotas aukštai, virš pagrindinio variklio, todėl automobilis išsaugojo 700 mm gylio brastų įveikimo galimybę.
Bekelės savybes dar labiau gerina „Multi-Terrain Select“ sistema, kurią vairuotojas gali įjungti, kad pritaikytų automobilio veikimą prie skirtingų paviršių. Be to, „Multi-Terrain Monitor“ padeda tiksliai valdyti automobilį sudėtingomis sąlygomis. Siūloma ir panoraminio vaizdo stebėjimo sistema, padedanti statant automobilį ir atliekant tikslius manevrus kelyje.